Så trött o sliten...

Tror jag sov för mkt inatt, fast jag egentligen inte sov längre...
Kom i säng kl 5 imorse, det tog en jävla tid inatt pga att bilen gick sönder i Sthlm...
Men det gick ju det med!
Vaknade kl 12 första gången av telefonen sen sov jag till 12.45, bara för att jag kunde ;)
Men har sen dess känt mig konstig så kanske skulle gått upp kl 12, men men gjort är gjort...
Blir förhoppningsvis bli lugnare inatt iaf :)

Äsch va fan jag kan lika väl skriva ut vad jag pysslar med för tillfället...
Jag går på soppdiet, äter pås soppa, 3 portioner/påse...
Delar upp soppan i 3 portioner när den är klar, det blir 2.5 dl soppa per portion...

Så min dag ser ut så här:

Frukost: 2 Knäckebröd (WASA sport) med smör o paprika/gurka på, 1 glas mellanmjölk

Middag: En portion soppa, 2 knäckebröd med smör o paprika/gurka på o 1 glas mellanmjölk/juice

Mellanmål: Ett äppel

Kvällsmat: En portion soppa, 2 knäckebröd med smör o paprika/gurka på

Snacks på natten: 2 morötter

Till detta dricks det en massa vatten, dricker mellan 2.5-3.5 liter vatten per dag nu...

Syftet med detta är att minska min magsäck, äter på tok för stora portioner o gå ner lite i vikt...
Jag kommer aldrig få mina p-piller utskrivna om jag väger som jag gör nu...
Så i måndags vägde jag 104.9 kg...
Har ju tjuv vägt mig, ska ju inte väga mig förrän på måndag igen men till idag har jag gått ner till 102.8 kg :D
Det peppar mig att fortsätta veckan ut nu, tänkte ev äta vanlig mat på lördag kväll, men då så klart väldigt lite!

Så nu vet ni det ;)
Jag skäms inte över hur jag ser ut nu alls, men måste ändra mitt beteende helt enkelt det funkar inte göra som jag gjort i längden...

Nu kan jag ju inte träna denna veckan pga foten, men det kanske är lika bra det nu när jag inte äter så mkt, tror inte jag skulle orkat det nu...
Men förhoppningen är ju att gå över till vanlig mat antingen nästa vecka eller veckan efter igen o då äta mindre portioner o oftare så då ska träningen sättas igång med så får vi se vad som händer!

Fick hem min mp3 idag som jag beställde igår från net on net, snabba ryck, så nu ska jag lägga över låtarna från den gamla till den nya så jag kan börja använda den :)


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Duktig du är! Ät inte för lite bara!

Kram, kram

2011-02-09 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0