Tisdag o solen skiner :)

Helt underbart att vakna upp idag, solen skiner o det ser riktigt skönt ut ute :)
Sen om det är det det vet jag ju inte, det kanske blåser lika mkt som det gjorde inatt o då är det nog inte så skönt :S
För shit var det ryckte i ekipaget inatt, helt sjukt vad det blåste o regnade...
Men hem kom jag tillslut, tidigt som rackan oxå, riktigt nice :)

Sen måste jag bara jubla lite, det funkar ju, haleluja, nu ska jag bara bita ihop denna veckan oxå så får vi se vad resultatet blir... Jag ska inte ropa hej riktigt än men det var en pusch i rätt riktning iaf :D:D

Funderar på om jag ska slänga mig ut på en promenad sen om en stund, vore skönt i det här vädret o testa av foten lite med så kanske jag kan börja träna på torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0