Underbar promenad!

Fick sällskap av Knut o Susanne idag o vi var ute i 1 timme o 40 minuter, så jäkla skönt :)
Orkade till o med jogga lite i vissa uppförsbackar, det märks ändå att jag tränat ett tag nu...
Så skönt att springa till det nästan känns som om du ska kräkas, då vet du att det ger ;)
Ja okej då, kanske inte så skönt just då men nu efteråt är det riktigt härligt!

Så nu blir det en dusch sen tror jag nog jag ska kika på "Sofias änglar", har missat de avsnitten som gått hittills men det verkar jätte bra o de som sett det säger att man blir väldigt tagen...

Ikväll kommer Knut förbi o vi ska käka lite o titta på melodifestivalen, var länge sen vi träffades nu så det ska bli trevligt :)

Njut ordentligt nu i solen alla :)

Så vill jag skicka en bamsekram till Camilla som ägnade ett helt inlägg till mig igår att jag skulle köra försiktigt o va rädd om mig på vägen!
Gulledu, du är guld värld älskade vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0