Urk...

Ännu en skitdag på jobbet, har nu kommit upp i 4.5 övertidstimmar på 3 dagar, stabilt som fan :S
Är trött på skiten, fick även höra att det bara kommer bli värre oxå som det verkar...
Nej nu drar jag snart härifrån, jag kommer göra det med glädje, iaf på jobbfronten..
Det trodde jag aldrig jag skulle säga..
Men, jag kommer sakna mina kollegor, mina goa gubbar som tycker om mig o skojar med mig, grabbarna i min egen ålder som jag lärt känna väldigt bra även privat...
Vi är ett bra gäng, synd bara att det bara går utför!

Har ikväll varit hos Festis o ätit gott o pratat skit..
Var mkt trevligt, men nu blir det sängen..
Trött som fan, har sovit 5 timmar inatt bara så kommer nog snusa gott inatt ;)
Bara 2 dagar kvar sen är det helg, haleluja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu är de bara en vecka kvar tills du kommer hit gumman!! :)

2011-02-24 @ 21:37:48
URL: http://www.malindunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0