Vojne, vojne...

Se på f*n idag kom fröken upp när hon skulle, gott!!
Nu blir det snart frukost o "Hem till gården" Sen ska jag pallra mig iväg o träna med...
För imon hinner jag inte o i helgen är jag inte hemma så...

Natten gick bra trots att jag hade både lastning på vägen upp o tidningar att lossa...
Dock fick jag inte träffa på föremålet för mina fjärilar i magen, han var sen så vinkade bara på honom men vi pratade en stund i telefonen istället :)
Så håller alla tummar jag har för ikväll istället för sen får jag ju inte se honom på länge när jag gå över till dag i två veckor...
Vilket känns som rena semestern nu i jämförelse med att krångel som varit nu på nattveckorna ;)

Längtar till helgen... Jag drar till Kvibille direkt efter jobbet imon natt sen ska jag va där till söndag...
Alltid skönt att komma till Jenny o bara ta det lugnt o mysa med en av mina bästa vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0