1983-01-22

Idag för 28 år sen kom jag till!
Känns nästan lite konstigt att fylla år, det var ju inte länge sen jag blev 27 tycker jag :P
Så nu måste jag vänja mig vid att säga 28 när nån frågar hur gammal jag är, ungefär lika illa som att skriva 2011 på fraktsedlarna när jag skriver på vid lastning!

Natten gick bra, var hemma tidigt så det var skönt :D
Så nu blir det att plocka iordning det sista här sen funderar jag på att pipa iväg o träna om jag hinner det innan pappa o resten av familjen kommer på fika!
Ska bli så mysigt med hela familjen här nu, blir första gången :)

Så nu ska jag ha en riktigt bra födelsedag tillsammans med familj o vänner!
Ha en fin lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0