Arhhg!!!

Varför blir inget som jag tänkt mig????
Nu fick jag hem mina stay ups idag o skulle prova dom... jodå dom satt helt ok, MEN, jag lyckades se till att det gick en maska i dom trots att jag var så jävla försiktigt tyckte jag...
Jaja, nu får det bli dom vita iaf...
Tur de inte kostade så mkt, när jag är så klumpig, hehe ;)

Sen är jag sur o tvär o grinig idag..
Har inte kunnat sova inatt, tror jag somnade nån gång efter 6.30 inatt :(
Låg o vände o vred på mig o tittade på klockan o snurrade lite till...
Tankarna fladdrade förbi o malde i huvudet på mig...
Jag kan fortfarande inte förstå hur man kan gå in för att såra nån så direkt med sån precision...
Jag vet att jag inte borde bry mig men tyvärr gör jag det ändå just nu...
Det var precis som om h*n visste precis vad h*n skulle säga för att det skulle göra så ont o att h*n gjorde det medvetet!!!
Fy f*n!

Så min träning gick åt helvete idag!!
Sov ju till efter 13 idag o känner mig mer död än levande, får blir imon! 

Anyway, inget att hänga läpp för i längden, det är Hans/Hennes förlust!
Nu ska jag till Citygross o köpa dasspapper så ni vet det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0