Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Suck, jag som var så duktig o pallrade mig iväg för att jag skulle träna idag, hur gick det med det då??
Jo kommer in på simhallen o märker att jag glömt träningsbandet, vi har ett litet band man trär runt handleden så kommer man in genom spärrarna o du ska ha det väl synligt när du tränar ifall det blir kontroll...
Konstaterar då surt att jag glömt ta med det o ser att klockan skenat iväg lite o bestämmer mig för att fixa några ärenden på stan så tar jag träning imon istället...Bytte helt enkelt dag på det hela...
Tror inte det är hela världen iom att jag lämnade blod igår så kan en vilodag till inte göra så mkt ???
Men imon blir det en lång promenad med Busan, Robban o Jossan "lilla" rotweiler...

Fick dock inte tag i det jag skulle på stan idag...
Vill ha vita eller röda stay ups till min maskeraddräkt men det verkar väldigt svårt att få tag i :S
Ska kolla lite på nätet med, där kanske finns om inte annat o att de hinner kommer på två veckor ;)

Nu en dusch sen blir det att fixa middag som vanligt :)
Kättfärssås o spagetti står på menyn idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0