Fundering...

Jag har funderat de senaste 3 veckorna...
Funderat på en sak, en sak jag för tillfället så vill göra...
I min förtvivlan att jag tror jag kommer må bättre då...
Fast jag egentligen vet att jag inte kommer göra det, det är bara en sak som slagit rot i huvudet på mig...
En sk fix idé..
Jag tror inte jag kommer må bättre om jag bestämde mig för att genomgå det, jag skulle inte våga när det väl kommer till kritan...
Jag skulle så ångra mig...
Men har kommit fram till att det finns fler sätt att göra det på o jag ska lyckas...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte för att jag vet vad du snackar om just nu.. (: men duu.. gör inget du ångrar, lova att tänka igenom det vääääldigt noga! <3

2011-01-07 @ 14:40:21
URL: http://www.mondoblog.se/Caamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0