I-landsproblem...

Japp, så var det som jag trott...
När jag hoppade upp på vågen idag så visade den mer än den gjort innan, inte jätte mkt men tillräckligt för att jag ska bli ännu mer taggad...
Det funkar inte att kränga massa skit framför allt inte när jag egentligen inte är hungrig som nu när jag försöker sluta röka, jag är sugen på allt, allt , allt...
Föll för frestelsen i söndags men nu får det fanimig va nog!!!
Igår på jobbet gick det bra, höll mig till mina melon o lakrits tuggummi hela kvällen även om det kliade i fingrarna på mig ;)
Så det var riktigt skönt att träna idag, även om det var jobbigt o gjorde ont efter träningsvärken från igår så känner jag ett lugn inom mig nu, det är behagligt!

Imon blir det en vilodag hur som helst av diverse anledningar...
Så ni hör ju vilka i-landsproblem jag har haha :P

Soffan en sväng till nu innan det är dags att göra mig klar för jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0