Julen ut punkt slut!

Nu har jag klätt av granen o klippt den i molekyler o ska köra iväg den till tippen så nu är julen ute ur denna lya för den här gången!
Julen är bra mysig men nu är det skönt att ha julat av här hemma på riktigt! :D
Nu ser vi fram emot vår o sommar istället :P

Gårdagen blev kanon trevlig, trots taskig service på restaurangen, var sista gången jag åt där, den har verkligen gått ner sig sen jag var där förra gången, tyvärr:(
Bion var riktigt rolig o jag o Festis fick många skratt ;)
Så tack för en trevlig kväll <3

Nu ska jag som sagt köra iväg granen o sen till Jossan o Robban på lite fika, ska bli riktigt trevligt, var evigheter sen jag träffade dom så :)


Kommentarer
Postat av: Festis

Tack själv! Mkt mysigt och trevligt!

Kram

2011-01-09 @ 15:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0