Knasbollar till kompisar jag har :P

Ja herregud, idag i Ödeshög gick det livat till...
När Freddan kommer in med ett flak öl till mig (tror jag) som jag beställt av honom...
Märker att det väger ju för fan ingenting...
Ser då hur Helena tar upp en filmkamera o börjar filma spektaklet, läser då på kartongen att det står
"Grattis Jessica önskar Helena, Krille, Freddan o Mangan!"

Nu börjar jag ana oro för vad som komma skall o vad som finns i det där paketet egentligen...
Känner hur jag rodnar o blir pionröd i ansiktet men börjar sakta öppna paketet under protester att jag inte alls vill öppna det här o nu o till råga på allt bli filmad oxå ;)
O vad förvånad jag blir (not) när ser att det är en dildo i påsen, min nya, fina, vita genomskinliga dildo...

Skrattar så jag håller på att dö, det var en av de galnaste kvällarna på länge hahaha...
Försökte förklara för dom att det här är sånt man ger bort när nån fyller jämt!!
Hur som helst är jag glad att det inte var så många där inne när jag öppnade den hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0