Ojojoj...

Hade ingen kul rubrik idag så vi tog nått bara ;)
Jaha, natten gick bra, hade hela 3 pall att lossa annars ingenting så ska inte klaga...
Fick även träffa personen jag sett fram emot så mkt, så det var kul :D

Jag har äntligen fått sova inatt, hur skönt som helst, så nu hoppas jag det vänder o att jag kommer tillbaka till mina vanliga rutiner!

Har precis kommit hem från träningen, idag var det inte lika lätt sprunget så det blev "bara" 10 min jogging idag o resten power walk för att pusha kroppen lite extra, hade kunnat ge upp redan efter 15 minuter så motigt var det men jag bet ihop...

Hörde en laj kommentar på gymmet innan: "-jag vill göra nån cool övning, inte de här vanliga tråkiga övningarna".
Det fick mig att fundera på om man blir mer vältränad om man kör nån "cool" övning, eller??
Ja folk är roliga haha...

Nu väntar jag på ett telefonsamtal sen ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nog inte mer gjort idag innan middag o jobb faktiskt...
Orkar inte det..

Ah, just det, måste ju säga att jag fortfarande inte rökt..
Det borde väl va 11 dygn nu då :P *klappar på axeln*

Men simma lugnt därute :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0