Ropa inte hej...

Näe, har haft en hur lugn dag som helst idag men klockan blev lik förbannat 16 innan jag kom från jobbet...
Fick vänta in lite pallar o dylikt så klockan skenade iväg lite :S
Men nu är jag äntligen hemma o ska snart in i duschen...
Hade ju hoppats på att få komma hem tidigt idag o hinna träna o lite så men det sket sig rejält...
Var bara att åka o handla o sen hem nu...

Ska till festis ikväll o kolla på Änglagård filmerna 1 o 2 för imon blir det bio o äta på restaurang o då blir det änglagård 3 så vill uppdatera mig om de andra filmera som jag inte sett på evigheter...
Så vi ska äta en god kycklingrätt, ska bli så mumsigt..
Ska snart sätta lite fart här så jag blir klar..

Helgen är här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0