Så det kan gå...

Jaha var ska jag börja???
Skitdag sammanfattar jag iaf dagen på jobbet!
Kom hem kl 18, brrr....

Allt flöt väl på hyffsat till jag kom till ett företag o skulle lasta, riktiga skitpallar som stack ut åt alla håll o kanter :S
Glashalt på flaket, nerförslut mot framstammen o tunga pallar är ingen bra kombination kan jag tala om :P
Halkade o sträckte mig i vänster lår....
Som om inte det räckte så trodde truckföraren att jag flyttat på mig o lyfte upp nästa pall vilket resulterade i att jag fick ena gaffeln på trucken rätt på höger hälsena ovanför skoskaftet, lovar att jag gallskrek rätt ut o daskade näven i pallen ex antal ggr ihop med en fin barnförbjuden ramsa!
Stackars truckföraren blev helt förtvivlad...
Så resten av dagen har halta lotta irrat omkring för att hinna få på resten av pallarna :S
Aj som f*n!!!!!

Tur jag har en snäll bror som ställer upp o byter skift med mig nu resten av veckan så jag får köra kvällen då det är lugnare o jag mest sitter ner o kör, för jag kan inte gå ordentligt nu, ska bli spännande att se om jag ens får på mig en sko imon;)
Sen jag kom hem o fick av mig skon så har det svullnat ordentligt:S
Så nu slipper jag sjukskriva mig, HATAR att gå hemma nämligen!

Resten av kvällen blir det lugnt i soffan, ska snart hoppa in i duschen o sen parkera röven soffan o inte röra mig ur fläcken!
Till råga på allt håller jag på att bli sjuk med, skit, skit, skit!!

Konstaterar att detta blev ett riktigt bittert inlägg men jag bjuder på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0