Tjingeling :)

Så nu så är det dags för ett litet inlägg igen :)
Var lite mkt nu o har varit väldigt trött så har inte orkat...
Igår gick det bra på jobbet, fick bara lite övertid :P
Idag dock gick det värre, 1½ timme övertid o kom hem 17.30, helt slut i både kropp o huvud :S
Massa krångel på em, fick vänta en evighet på mina pallar som skulle komma in, en inhyrd kille hade backat in bilen istället för släpet mot terminalen så fick koppla ihop o göra rätt o sen skulle hela min bil lastas upp igen!
Men det gick ju till slut så ska väl inte klaga så...

Har bara legat i soffan o päst sen jag kom hem, nu ska jag kolla på !Hem till gården" gårdagens avsnitt sen blir det sängen, får kolla ifatt mig imon eller nått :P

Ah just det, måste ju motvilligt erkänna en sak oxå...
Köpte cigaretter i lördags efter en skitgrej som gjorde mig väldigt upprörd o ledsen...
Rökte två...
Dessvärre har jag kommit fram till att jag skulle slängt paketet sen för jag har tjuvrökt nån cigg hit o nån dit så nu åker det i sop påsen, hade ju kommit så långt o varit så duktig o blev nu så besviken på mig själv men nu biter vi ihop igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0