Totalt j*vla underbart :)

Idag blev det 5 timmar sömn, ja jag kan säga idag då jag somnade kl 6 o gick upp 11, hoppas jag kan somna tidigare inatt nu, annars börjar jag tro det är nått fel på mig!
Det har hänt så mkt skit nu så det kan förvisso vad det som spökar i huvudet oxå, så vi får väl se hur det artar sig :)

Idag har jag iaf varit o handlat lite inför kalaset på lördag, varit o lämnat filmer lite här o var o sen avslutade jag med att träna...
Jag vet inte vad som hände men det gick så lätt idag, klarade 3 km jogging i ett svep på 20 minuter :D:D
Totalt blev det 4 km med uppvärmning o powerwalk plus nervarvning...
Är så stolt över mig själv för jag vet inte när eller om jag ens klarat det innan...
Så nu känner jag mig taggad till tusen att fortsätta, det ger ju uppenbarligen resultat ;)
Men benen kommer nog hata mig inatt o imon, trots stretching :P

Nu ligger jag i soffan efter att ha ätit middag o känner mig helt slut i kroppen men pigg i huvudet, laddad för jobb ikväll, kommer nog få träffa en viss person ikväll o de gillar vi ;)
Annars går jag mest o väntar på att det ska bli fredag, har nog aldrig längtat så mkt efter det i hela mitt liv innan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0