En myspys dag :)

Idag gick jag upp 9.30, men kändes som om jag hade kunnat sova hur länge som helst idag :S
Men se det gick ju inte då jag ska upp tidigt imon, dock bara en 3 dagars vecka sen är jag lite ledig, så skönt!

Mötte upp Christofer vid 12 o vi åkte inått stan, fikade på ett trevligt ställe o satt o snackade...
Drog oss mot Göteborgshjulet som jag tvingade honom att åka med mig i ;)
Fast han erkände faktiskt sen att det va helt okej att ha åkt det :P Haha..
Det är väl nått typiskt de som kommer härifrån att inte åka de turistattraktioner som finns haha...
Sen åkte vi upp mot Majorna o upp på en utkiksplats vid nån kyrka där man såg jätte långt...
Var hur trevligt som helst :)
Klockan gick o det blev dags att röra oss hemåt, men vi bestämde att vi ska ses igen på torsdag innan jag åker till Småland...
Det ser jag fram emot :)

Det känns som att jag tagit ett steg i rätt riktning nu o oavsett vad som händer så känns det jätte bra :)

Nu är det snart dags att sova lite, natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0