Ännu en dag i helvetet...

Hemma, trött, ligger i soffan, helt utslagen...
Började vid 6 idag o kom hem 17.30 med en kvarts rast, en härlig dag på jobbet ;)
Men får trösta mig med att det blir jävligt fina pengar :P
Det kan jag behöva sen till nästa lön...

Igår var jag på bio, "Hur många lingon finns det i världen", den kan jag helt klart rekommendera, en skitfin film som väcker väldigt mkt känslor, glädje, ilska o ledsamhet...

Kollade även in skatteverkets hemsida igår, katching, några tusen lappar till mig, det betyder att jag får min Kretaresa betald :D

Dock märkte jag när jag körde hem från jobbet idag att ABS lampan o EPS Off lampan lös helt apropå bara sådär...
Suck, kollade i instuktionsboken o det är bara att kontakta närmaste KIA verkstad...
Ser pengarna bara flyga iväg :S
Hoppas det inte är nått allvarligt iaf så det inte blir så dyrt, jag ska ju betala kryssningen denna månaden så jag är inte sugen på att betala massa pengar på detta nu...
Men men, får ringa dom imon o se vad dom säger..

Nä nu tänker jag fortsätta göra ingenting i min soffa..
För det är det jag gör bäst nu haha...
Roligare än så här blir det inte ;)
Hoppas på att få min telefon imon, den är under transport nu så den borde va framme imon :)
Det måste bli så då jag får tuppjuck på min lur nu, kan inte skriva sms eller nått nu, skärmen är TÖÖRR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0