Blir så trött x2...

Suck, idag var ju planen att gå upp klockan 9 så jag skulle komma i säng ikväll, men nänä, det var inget intressant tyckte jag tydligen för upp kom jag vid 12??!!
Kommer ju va dödens trött imonbitt :S
Men det är bara att bita ihop helt enkelt..

Sen när jag vaknat till liv idag så konstaterar jag att min telefon håller på att lägga av igen :(
Det är nått vajsing med skärme, åhhhh....
Så nu har jag nästan bestämt mig för att köpa en ny, beställa hem en från netonnet.se..
Det blir inte en likadan men en jag valde mellan från början :)
Ska fundera lite till så får vi se sen, beror även på hur länge den här jag har har tänkt fungera...

Idag skiner iaf solen, underbart :)
Ska ut till Anders o Sofie i eftermiddag o gosa med barnen o grilla lite, ser jag fram emot :D

Ha en underbar dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0