Bra solig dag :)

Idag känns allt lite lättare, har sovit hyffsat iaf, fram till klockan 9 då det ringde på dörren...
Det var Finnvedsbostäder som skulle göra en värmebesiktning, hade glömt att de skulle komma idag...
Hur som helst så visade deras lilla kamera att det drar från alla håll o kanter i den här lägenheten, inte konstigt att jag fryser röven av mig här inne vintertid :S

Sen somnade jag iaf om en timma innan det var dags att bege mig iväg o hjälpa en kollega att lossa fönster hemma hos sin mamma, det gick några timmar o han var snäll o bjöd på lunch som tack...

Nu ligger jag här i soffan o är lite lagom halvseg...
Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag o göra mig klar för kvällens jobb..
Hoppas det går smidigt ikväll med då jag ska upp tidigt imon o klippa mig o sy in min klänning jag fick hem i måndags den är lite för stor så det ska nog bli fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0