Helg :)

Rackans vad skönt det var att veta att när jag gick hem idag så tog jag helg :)
Dagen började la inte så bra det krånglade en massa o fick byta släp hit o dit lite o flytta om gods men det gick det med...
Det roligaste idag var väl när jag skulle ta den trailern jag ska ha numera, kopplade ihop o åkte iväg..
Kollade i backspegeln o ser bara dollyn följa med, eh, hallå ja..
Vart tog trailern vägen??
Haha det visade sig att den inte var kopplad som jag trodde så fick susa in på verkstan o be dom hjäpa mig o till slut kom vi iväg :D
Så det kan gå ;)

Hade en jäkla massa att lasta om innan jag gick hem idag men till slut så var det dags för hemfärd..
Kom hem o duschade o fixade lite sen iväg till Robban o Jossan o fika lite, fick hemgjord glass, mkt mumma :)
Tack för ikväll!

Nu blir det att packa o fixa lite här hemma inför morgondagens tripp till Hölö..
Ska bli så roligt att träffa Malin igen :)

Fick även ett kul besked imorse, det verkar som om "Fantomen" kommer ner den 26 när resten av gänget kommer från Göteborg, kul :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack själv! Hoppas du får en mysig helg

2011-03-04 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0