Hemma igen :)

Hemresan gick kanon, skönt att va hemma igen :)
Helgen har varit helt underbar men det är alltid gott att komma hem igen..

Packade upp lite o har kollat på tv o tagit en lång varm dusch o känner mig typ som ny igen ;)
Pratade lite med Mangan oxå o vi dividerade varför man blir som en fjortis när man träffar nån...
Blodet rusar, man vet inte vad man ska säga, man vill inte va efterhängsen osv...
Det roliga är att han predikade för mig för några veckor sen, nu sitter han o är precis likadan som jag var då (är lite fortfarande) Tycker det är rätt kul faktiskt hihi, men jag gillar ju honom såklart ändå...

Anyway, tyckte ju då att nej minsann jag vill veta hur "Fantomens" helg varit o när vi lagt på så ringer jag honom..
Han svarar o låter väldigt off...
Fick veta att han råkat ut för lite tråkigheter igår o kan mkt väl förstå att han inte är på topp...
Men trött o dan som jag är så tolkar jag ju det såklart på mitt bisarra, korkade vis...
Alltså,

1. Att han egentligen kanske inte alls ville prata med mig utan bara svarade för att va artig.
2. Han fortsätter kallprata för att han inte vet hur han ska avsluta samtalet o bli av med mig.
3. Hans humör o tysthet beror på mig, för att han tänker att är jag lite dryg här nu så avslutar hon snart samtalet.

Nu tror jag ju säkert inte att det är så här, men det är lätt att låta fantasin skena fritt o se det negativa istället..
Jag är trött o sliten o tolkar saker på mitt vis, för varför skulle han egentligen vilja ha mig?
Det finns ju massor av tjejer därute som säkert är både bättre o sämre än mig, bara att välja..

Ja men, varför skulle han INTE vilja ha mig, får jag ju försöka vända det till..
Jag menar jag är ju faktiskt en ganska snäll o trevlig tjej som dessutom är ödmjuk, generös o tokgalen..
Till o med lite söt o charmig ibland kanske när jag sätter den sidan till ;)
Så illa kan det ju inte va?
Jag är ju iaf mig själv även om det inte passar alla kanske...
Men man kan inte blidka alla människor på denna jord..

Hur som helst, det blir inte bättre på den här modellen kallad Jessica från -83, jag har gillat läget o det får andra oxå göra..
Nu kryper jag i säng o drömmer om "Fantomen" o i MIN dröm så vill han ju såklart ha mig till slut, hallå liksom!
Det blir som i filmerna "Levde lyckliga i alla sina dar" *ASG*

Tar mian tokiga o knäppa tankar med mig till sängen nu, natti natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0