Konstig dag..

Ja idag blev en väldigt konstig dag...
Kom ju i säng vid 6.30 o sov till strax efter 14 idag...
Vaknade till en gång vid 11.30 men tänkte att det är nog bäst jag sover lite till annars orkar jag inte med kvällen ikväll...
Nu håller jag på med maten, sen blir det en dusch o åka till jobbet, blir helt fel, hinner ju inte göra nånting nu...
Tur det inte är såhär särskilt ofta ;)

Igår var en bra dag på dan, var ute hos Anders o Sofie o gosade med Wiggo o busade med Malcom..
Var en väldigt trevlig em innan det var dags att åka hem o göra mig klar för jobbet...
Fick även mina efterlängtade klänningar, eller ja, den fick jag den andra lös med sin frånvaro o jag hade fått nån slags kofta istället, förstår inte att det ska va så svårt att se skillnad på de två :S
Så nu får jag skicka tillbaka den o få den andra så småningom...

Sen krånglade det ju som sagt på jobbet, men det gick ju bra till slut, fick ju massa övertids timmar för väl trösta mig med att det blir fina pengar haha ;)

Ja det var väl det för den här gången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0