Lite kul o lite tråkigt...

Jaha så var första dagen på denna veckan avklarad...
Man kan säga att det gått lite upp o ner idag, var så trött imorse o på dåligt humör, sen vände det igen o jag blev på bättre humör för att till sist va fly förbannad på eftermiddagen..
Men hem kom jag o jag fick min klänning så jag var nöjd, äntligen kom rätt klänning ;)

Min telefon har gått sönder :(
Den funkar lite när den vill, skärmen håller på att ge upp..
Så idag beställde jag en ny telefon, en Sony ericsson Elm, hoppas jag blir nöjd med den iaf :)
Igår bestämde min mamma o jag att vi ska åka till Kreta i höst, så den 15 september åker vi!
Haledusingen vad jag längtar nu!
Ska även åka till henne över påsk så jag får komma iväg lite då oxå, ska bli skönt...
Har lite roligt inplanerat på gång nu, känns jävligt nice!
Kryssningen ska snart bokas oxå så då händer det nått kul i Maj o sen kommer ju sommaren, härliga sommar!

Nähä nu ska jag hoppa i säng o hoppas jag somnar snart, somnade ju i soffan innan i en timma, var så skönt vill jag lova ;)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0