Nu är det gjort...

Så, nu har jag berättat för "Fantomen" att jag tycker om honom lite mer än bara som vän...
Att jag velat ha honom sen första gången jag såg honom,
o att det som hände i Göteborg gjorde varken till eller från...
Frågade honom helt enkelt om det fanns nått intresse från hans sida som kanske kan utvecklas längre fram eller om det är helt kört...
Isf begraver jag de här känslorna o går vidare..
Kände att jag måste få ett svar nu o det blir ett steg antingen framåt eller bakåt..
Sen om det skulle bli positivt så betyder inte det att det måste skena framåt..
Men då vet jag ju lite mer än jag vet nu iaf!
Kommer sova som en påse skit nu :S
Förvisso fegade jag o skrev ett mail till honom för jag hade inte kunnat få ur mig detta bara sådär om jag träffade honom...
Vet att det kanske är lite fegt, men det fick bli så nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0