Snöig lördag...

Usch jag känner mig helt dagvill nu när jag är ledig hela fredagen, var tvungen att tänka efter idag när jag vaknade vilken dag det var...
Än värre kommer det nog bli nästa vecka när jag är ledig fre-sön o inte går på förrän måndag morgon...
Men det är ju synd o klaga när man är långledig ;)

Idag vräker snön ner o jag är inte sugen på att gå ut...
Ligger i soffan nu efter frukosten o slötittar på "Dödlig fångst" gillar det programmet, det är nått jag skulle vilja prova på att jobba som, det må va hårt men det skulle va ashäftigt att prova...

Är sugen på att åka o hälsa på Anders o Sofie med barn, drog iväg ett sms innan så vi får se om de svarar o är hemma... Vill gosa bebis ju :P

Ikväll blir det att kolla på melodifestivalen hos Festis, ska bli mkt trevligt :)
Sen är det dags för jobb imon em o så ett möte innan jag drar, får väl se vad de säger för kul imon på det, inget speciellt skulle jag tro men jag ska ju ändå jobba så jag kan likaväl gå dit en timma tidigare...

Ha en trevlig lördag nu alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0