Död sill ;)

Har legat i soffan typ hela dan..
Har varit så skönt att inte göra ett skit...
Hela förra veckan o helgen skenade så idag har jag återhämtat mig lite :)
Drog mig ur soffan vid 14.30 o stack iväg o gjorde lite ärenden, hämtade ut mina p-piller o mitt paket från Ellos, skickade tillbaka till bon prix o postade lite brev...
Så passade jag på att handla oxå så nu är det klart för veckan, gott!
Har legat o kollat på "Totalt blackout" nu, så jäkla kul, skrattade som fasen i alla avsnitt, men avsnittet som kommer idag måste jag bara se imon, det är en kille som ser helt förstörd ut o säger -jag mår inte så bra nu... Hahaha...

Dags att röra mig mot jobbet nu, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0