Fasen vad jag är duktig :)

Ja, det måste jag faktiskt säga :)
Idag har jag lämnat mitt caféset hos Festis, handlat, packat ner hela klädkammaren, skurat balkongen, tömt vitrinskåp o packat ner, spacklat o slipat lite till, puh...
Så nu är jag sjukt nöjd med min dag...
Sitter nyduschad med en öl o väntar på kvällens sällskap o maten står i ugnen, sämre kan jag ha det vill jag lova ;)

Härligt väder har vi med, verkar som om sommaren gör comeback igen nu, på tiden, inget mer snö, hagel eller kyla...
Nu vill jag ha riktig sommar så jag kan gå i tunna sommarkläder o bara njuta av livet :)

Ah just det, mitt liv i korthet den kommande månaden:
#Klippa mig på torsdag
#Åker på kryssning på fredag till söndag
#Helgen om två veckor blir det avskedsfest
#Söndag om 3 veckor flyttar min saker till Götet
#Slutar jobba 31 maj
#Njuter av familj o vänner resten av den veckan
#Åker till Linköping den 4 juni o firar Lisas 30 års dag
#Den 5 juni åker jag till mitt NYA hem

Så nu förstår ni kanske varför jag vill va ute i god tid med packandet o fixandet, det kommer gå fort, sjukt fort!!
Men jag bara njuter av det som komma skall, mår så sjukt bra för tillfället o jag bara älskar det :)

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Skönt att höra, gumman! Må bra ska man göra :)

kramar

2011-05-09 @ 17:49:24
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0