Fullt ös o nu har jag helg :)

Japp, nu tar den här fröken långhelg, hur gott är inte det ;)
Natten gick fint o jag kom hem tidigt igår :)
Gick upp 9.30 idag så jag hoppas jag kan somna ordentligt tidigt idag...
Har varit o klippt mig med Rose idag, blev lika nöjd som vanligt..
Sandra är den bästa, den bästa :D

Nu har jag ätit lite o ska snart in i duschen o spola av allt småhår som kliar sönder mig :S
Sen blir det packa allt inför morgondagen o sen slänga mig i soffan o glo Eurovision semifinalen o se om det är nått att ha...
Ladda upp inför morgondagen helt enkelt...
FÖR DÅ SKA JAG PÅ KRYSSNING!!!!
Så kul ska det bli!

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0