God morgon världen :)

Idag tog jag sovmorgon, hur skönt som helst :)
Vaknade med ett ryck kl 7.30 o trodde jag försovit mig men somnade snart om igen när jag kom på att det var lördag ;)

Igår var jag hos Anders o Sofie o åt gott o gosade bebis lite, så trevligt :)

Idag har jag massa på programmet, måste sätta fart här hemma nu när det bara är en vecka kvar till flytten..
Ska snart äta lite frukost o sen sätta igång, måste bara starta igång ordentligt är lite trögstartad när jag precis vaknat :S

Ikväll är det avskedsfest på programmet, blir nog väldigt trevligt tror jag..
Blir en lugn o trivsam kväll misstänker jag, varken vill eller orkar ha en jättefest efter förra helgens kalasande, sen vill jag inte va dålig imon heller då jag vill få lite gjort här hemma även då..

Ha en trevlig lördag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0