Hektisk tid...

De senaste dagarna har gått i rasande fart...
Men kortfattat så har allt gått bra, i sndags gick stora flyttlasset till Gteborg o alla snälla pojkar som hjälpte till gjorde det så mkt enklare..
Dock var jag helt slut när jag kom tillbaka till Värnamo på kvällen, en dusch o sen krypa ner hos Festis var så skönt...
Gårdagen spenderades med Festis i min lägenhet då vi städade, det gick kanonbra, tog 1.5 timme eftersom jag gjort mkt innan, tack o lov :)
Tack snälla du för hjälpen <3
Sen var det iväg o handla till smörgåstårtan, slänge ihop rörorna o de har nu stått över natten o gottat till sig...
Iväg o jobba, jag lovar er, var helt slut o trodde jag skulle svimma igår innan jag skulle jobba...
Fy fan säger jag bara...

Idag har jag besiktigat lägenheten o den gick igenom:D
Så skönt att ha det gjort nu o nyklarna är inlämnade ;)
Ska snart garnera tårtorna, håller på att koka ägg nu, det blir ägg, ost, skinka, köttbullar, gurka, körsbärstomat o paprika på, hoppas de ska smaka o att de blir nöjda gubbarna på jobbet :P

Sen blir det sista natten på jobbet idag, känns konstigt, allt känns konstigt nu, men det är nog helt naturligt...
Har även bestämt mig för att inte åka upp till Linköping i helgen, jag orkar inte, håller till råga på allt på att bli sjuk nu med, skit!!!
Måste ta tag i mitt nya hem i Götet i helgen istället, det är ju några lådor kvar att göra, trots att Helena har packat upp köket...
En av få gånger jag faktiskt sätter mig själv i första hand o tcker jag förtjänar det :P

NU är det bäst att kolla äggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0