Livet erbjuder mig värsta Smörgåsbordet o jag är hungrig ;)

Så sant som det är sagt..
Det finns så mkt i livet som bara ligger för mina fötter att ta för mig av o tro mig det gör jag o njuter i fulla drag!
Det är så underbart härligt :)
Älskar all den uppmärksamhet lilla jag får, tycker det är underbart att jag kommer bli saknad nu när jag slutar (självklart kommer jag sakna alla kollegor här med) Men det visar ju att jag, JAG har gjort intryck på just de här människorna!
Det bevisar även att man kan va en halvgalen, tokig tjej som går sin egen vägen o skiter fullt i vad folk pratar om mig, det är väl för tusan mitt liv, eller??
Har de såna problem med vad jag gör så borde de nog söka hjälp eller engagera sig mer i sina liv ;)
Även där har jag ju gjort intryck, lever tydligen mitt liv på det viset att folk pratar om mig, fine, ät din skit säger jag bara!

Speciellt nu när jag ska flytta har jag fått massa sms från kompisar o killar som vill träffa mig innan jag flyttar...
Sen väljer jag ju såklart själv vilka jag vill träffa iom att jag har häcken full nu denna veckan, men det är bara så härligt att va så omtyckt <3

Ett egoinlägg till o det bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0