Massa tråkgöra idag :S

Ja idag har jag bara massa boring stuff framför mig...
Ska alldeles strax dammsuga o torka golven för att sen övergå till att sätta in massa papper i pärmar o börja gå igenom min klädkammare som är full med massa saker, vad ska slängas vad ska sparas??!!

Jag tänkte jag skulle va en duktig flicka denna gången o börja rensa i tid ;)
Men det är ju så satans tråkigt, suck..
Det är ju bara att bita ihop för ingen annan lär göra det åt mig ;)

Natten gick bra, var hemma tidigt o sen sprang jag på Anders o fick träffa fina söta Casper igen, det var länge sen nu!

Ja thats it for today, bäst att sätta fart så jag får lite gjort iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0