Nattliga äventyr :)

Natten gick bra trots massa extra göra, men bara för att jag är så himla duktig så fixade jag ju det galant ;)
Hamnade i en lastbil även när jag slutat köra min o det var så jäkla kul att träffa honom igen, dock konstaterade jag att jag ALDRIG ska köra timmerbil, alltså de vägarna vi var in på var små stigar bokstavligt talat...
Timmerförare har stigit ännu mer i mina ögon nu, visste ju att de hade det jävligt men nu har jag sett det med egna ögon!

Så det var en tokig natt, kom hem kl 6 imorse o stöp i säng..
Så jag sov till 13.30 idag o har inte gjort ett skit idag, men va fan, är ju ledig efter idag sen :P

Ha det gott :)

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Timmerbilsförare som jag med känner? :)

2011-05-05 @ 17:05:39
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0