Omvälvande dag...

Idag har jag varit tröttare än tröttast :S
Lite lite sömn inatt då det blev sent igår trots att jag la mig tidigt, fattar inte varför jag har så svårt att sova  :(
Sen blev jag ju då väckt 45 minuter tidigare idag än jag brukar gå upp, men det var det lätt värt...
Snacka om en trevlig överraskning :D
Du är bra söt du haha :P
Inte många som kommer undan med att väcka mig kl 5.30 en morgon, jag som hatar att stiga upp tidigt ;)

På jobbet har den där tjommen kört hela dan o idag när jag varit trött o grinig har jag verkligen velat trycka på mute knappen när det gäller honom :( Trodde jag skulle bli galen där ett tag...
Men imon ska han köra en egen bil så nu får jag tillbaka min frihet igen, HURRA!!!!

Men den här dagen som började så bra fick o sämre slut, då menar jag verkligen inte kvällen hos Anders o Sofie där vi grillade o busade med barnen, hur trevligt som helst!
Kommer sakna er massa, bara så ni vet <3

Däremot blev det inte riktigt som jag tänkt nu efteråt, suck..
Självklart är det inget personen i fråga kunde göra nånting åt men jag blev ändå ledsen o besviken :(
Vem vet när jag får träffa dig nästa gång nu?? *snyft*

What did you do to me? And how did this happen??
Well, some day I maybe find it out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0