Alla Hjärtans dag!

Japp, idag är det minsann den dagen alla affärer tycker man ska tala om för den man älskar att man gör det..
Jag föll för frestelsen o skickade kort till mina bästa vänner för att jag ville det o tycker de förtjänar att veta det ;)

Men annars är jag i känslomässigt uppror, allt är så jävla jobbigt nu, min frivecka resulterade i +2 kg, jävligt roligt, not!
Mina känslor är förutom det i uppror o jag vet inte vad som händer med mig, det gör bara så jävla ont i hjärtat, jag hatar den känslan när man inte kan kontrollera sig, hallå självkontroll som inte exiterar..
Jojo, det är väl bara att utstå o hoppas det går över!

Jag saknar dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0