Det går bra nu ;)

Så är snart den här helgen över o nu kan jag ju faktiskt säga att jag haft helg då jag jobbade ons-fredag denna veckan..
Det gick jätte bra på jobbet, har nu börjat få kläm på att köra påhängstrucken o det är bra då jag kommer använda den lite o lasta om med på mornarna när jag kommer hem...

Hade en sån bra dag i fredags, det gick kanon på jobbet, vädret var underbart o jag pallrade mig o tränade när jag slutat...
Som grädde på moset åkte jag till Fantomen på kvällen o käkade köttfärspaj, drack några öl o kollade på "Omen 3" men sen tvärdäckade jag i soffan o gick o la mig vid 1 tiden, var så trött då..
Vaknade när han trillade i säng full o go o förde ett jävla liv innan han somnade haha...

Igår hade vi en trevlig dag tillsammans innan han skulle jobba, var med honom o köpte skidor, vi käkade lite o sen låg vi bara o pratade..

På kvällen var Jim här o gjorde amerikanska pannkakor till oss o vi kikade på "Mästerkatten i stövlarna" den var riktigt rolig, gillar den där charmiga katten haha...

Sen slocknade resten av "familjen" tidigt o jag vände på dygnet o låg o kollade McLeods döttrar till kl 3, ska ju jobba 18-05 denna veckan så måste ju ha orken att va uppe, ser ju väldigt illa ut o somna när jag åker med ;)

Nu är det snart dags för träning o sen tvätt ikväll, så denna söndagen ska nog gå oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0