Det går INTE bra nu :(

Nya jobbet börjar ju kanon verkligen...
Igår skulle jag åka med till Växjö första gången på natten...
Det toksnöar när vi ska åka hemåt igen o jag ska köra..
Allt går bra till jag kommer till rondellen i Bredaryd, då det snöar så mkt så jag ser inte riktigt när rondellen kommer..
Vilket resulterar i att jag inte hinner stanna o hamnar i rondellen med bil o släp...
Skit kul, NOT!
Så vi fick bärga oss bort o blev massa timmar försenade hem :(

Allt gick bra med mig o Ruben som jag åkte med som tur var o bilen klarade sig oxå, men jag fick ändå mina fiskar varma imorse av chefen...
Så jag mår inte jätte bra just nu...
Jag har inte råkat ut för nått över huvudtaget sen jag började köra lastbil o sånt här händer jag vet, MEN det hade inte behövt hända 4:e dagen på nya jobbet tyvärr...
Så får väl se hur framtiden ser ut nu, jag ska åka med denna veckan med, har inte hört nått om det så..

Det enda positiva är att det var 2 asläckra poliser som kom ut o spärrade av vägen när vi skulle bärgas :D
Kom till mamma ;)

Skit o helvete är vad det är...
Suck!!!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag körde sönder ett underkörningskydd första veckan på mitt nuvarande jobb. Det kändes lite onödigt... Men vad fan, jag är ju kvar än ;) Skit händer och om ett halvår garvar du åt det.

Kram

2012-02-22 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0