Helmysig helg :)

Ja så var det söndag igen, eller ja det är ju inte så stor skillnad på veckodagarna för mig den senaste tiden, har ju ändå inte jobbat ;)
Men söndag it is :D
I fredags hade jag en lugn hemma kväll sen jag väl kommit hem igen, det var så skönt :)
Igår var det lite träning på programmet, är nöjd med den biten denna veckan iaf, istället för en fridag har jag ta mig fasen haft en hel fri vecka när det gäller maten, ajabaja...
Men det som är en liten tröst är att jag hållt min träning, 4 ggr hittills o ska även iväg sen idag..

Vi skulle egentligen gått ut igår ett gäng men så hände det nått tråkigt så vi ställde in, alla tankar o kärlek till Carin med familj <3
Så jag åkte till Fantomen istället o käkade gott, tog några breezer o tittade när han städade lite o så avslutade vi med att kolla på "Omen 2"..
Var en väldigt trevlig kväll :)

Idag gick jag upp o gjorde pannkakor till oss, det var så gott kan jag säga, hm, pannkakor till frukost kan jag göra till en vana moahaha :P

Nu är jag hemma igen o har bytt i sängen o lite sånt tråkigt till kvällens tvättande..
Ska bara ta det lugnt nu fram till vi ska träna vid 15, ska även köpa alla hjärtansdagkort idag o slänga iväg så det blir gjort :)

Puss o Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0