God fortsättning :)

Ja mkt har hänt sen sist...
Mkt resande o mkt jobb ;)

Hann med att träffa Festisen o Jenny o byta julklappar på julaftons förmiddag, sen bar det iväg till farfar för att fira jul med tjocka släkten :)
Det blev en supermysig dag/kväll som vanligt, men trött som jag var efter att ha jobbat på kvällen innan slocknade jag i soffan 21.30 :P

Dagen därpå var det Skåne o mormor o morfar som fick besök, mamma o syster var hemma från Holland så det var roligt att träffa dom :)

Sen har jag jobbar därimellan o på nyår var vi här o hade lite gäster, det blev tre sorters paj o lyxchokladmousse till efterrätt, jätte gott o jätteuppskattat :D

Vad har mer hänt?
Min bil har havererat IGEN, samma fel som sist till råga på allt o jag blir så satans trött!!!
Ska se om vi får igång den så den kan köras till Hedin annars blir det att bogsera den, suck...

Nu har jag kommit hem o duschat o varvar ner lite efter en mkt bra dag i Västerås, hade 4 stopp o allt gick perfekt bra...
Ledig imon nu sen bär det iväg två svängar till o sen är jag LEDIG i minst 4 dagar iaf, fy vad skönt det ska bli :)

Imon ska JAG sova i vindskydd med fantomen, funderar lite smått på vad jag gett mig in på :P Men det ska bli kul, hoppas jag inte fryser röven av mig bara haha...
Så vi ska äta lite gott o bara mysa :)

Nä, nu ska jag bara njuta av att va ledig, ha en trevlig helg alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0