Jippi!!!

Nu har jag kämpat på med min nya livstil med mat o träning o det börjar ge riktigt bra resultat!
Har nu gått ner 4.8 kg sen nyår o det är inte ens svårt!!!
Allt flyter på så himla bra :D
Jag tänker fortsätta att kämpa o se hur långt ner jag kan komma, men kan ju säga att hittills är jag riktigt nöjd med hur det går..

Annars har det hänt lite annat smått o gott..
Jag vet inte hur länge jag får va kvar på TL, så imon ska jag på intervju på ett annat åkeri..
Där är det provanställning om jag får jobbet o det skulle va så skönt, det skulle bli en helt annan trygghet än den jag har nu..
Så håll tummarna för mig imon ;)

Har även fyllt år, så är nu hela 29 år gammal ;)
Hade en bra födelsedag som jag tillbringade på jobbet o fick en hel del fina saker..
Tack alla söta!

Nu ska jag iväg o träna lite o sen städa innan Helena kommer hem, jag har bara en jobbresa denna veckan men hoppas det blir mer för annars blir det inga pengar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0