Nytt sen sist!

Jahapp...
Vad har hänt sen sist..
Jag har hunnit med en tripp till Småland o haft en filmkväll med Festisen o det var så mysigt, alltid lika trevligt att ses :)
Var även hos fina Sandra o klippte mig i en riktigt läcker frisyr :)
Hon är den bästa!

Sen var det lite mer ledigt o det har varit så skönt..
Hade en trevlig kväll hos Fantomen i fredags :)

Har kommit igång med träningen nu ordentligt o jag mår så bra när jag får röra på mig, det är underbart ;)
Har ett nyårslöfte, att gå ner 20 kg till jag fyller 30 år, alltså om ett år..
Utan att säga för mkt än så går det jävligt bra, det är neråt på vågen, I like!!
Detta utan att välja bort nått, bara att äta mindre portioner, alla som känner mig vet ju hur mkt jag älskar mat :P
Men nu är det mindre portioner o regelbundet som gäller i kombination med träning o DET FUNKAR :)

Har varit 2 vändor i Sthlm denna veckan o det har gått prima, förutom ett litet missförstånd så jag hamnade inne i ett bostadsområde i Årsta, men det gick att vända, fick bara visa min back skills lite, hehe..

Nä nu är jag ledig o ska fortsätta mysa i soffan framför McLeods döttrar innan det är dags för sängen :)
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0