Vildmarksliv :)

Ja nu har jag va med om nått riktigt häftigt :)
I fredags efter jag o Helena tvättat så kom Fantomen o hämtade mig o vi åkte hem till honom o packade om i en riktigt ordentlig ryggsäck sen styrde vi bilen mot Jonsered...
Det var en liten bit att gå o det var enbart uppför o det var jobbigt, riktigt jobbigt ;)
Men när vi väl kom upp så var det ett jätte mysigt ställe..

Det var ett gäng barnfamiljer som camperade runt eldstaden så vi tog en promenad under tiden o kollade läget i skogen...
Sen satte vi oss o täljde lite så under kvällen lyckades jag få fram en riktigt fin sked (om jag får säga det själv) :P

Framåt kvällen blev vi hungriga o började med maten, kokt potatis, ägg o bacon, o att nått så enkelt kan smaka så gott, mmm...

Blev några promenader till o sen satt vi mest o kollade på elden...

Sen var det dags för sängen o sovsäckarna las ut, gull fantomen hade tagit med ett extra liggunderlag till mig som var uppblåstbart så jag kom upp 2 cm till så jag sov riktigt gott faktiskt :)

På morgonen var det bara att klä på sig o packa ihop o hem för det var jobb på gång, IGEN!

Men resan gick bra o jag kom hem tidigt...
Nu idag bär det av för sista svängen upp sen är jag ledig från imonkväll o veckan ut, ska bli sååå SKÖNT!

Det blir en tripp till Småland o hälsa på Festisen o klippa mig o så såklart gosa bebis som min fina vän Jenny fick i tisdags :)

Nu, jobbet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0