Vändning-check!

Nu börjar det äntligen vända igen...
Självförtroendet är sakta på väg tillbaka när det gäller jobbet, skönt!
Har haft en bra vecka efter det som hände i början..
Längtar till jag ska börja jobba själv :)
Men det dröjer ett tag till, ska åka med dag nästa vecka o börja klockan 6, usch..

Idag blir det lugnt, ska iväg o handla lite o sen ikväll ska vi ut o äta en ett gäng, ska bli väldigt trevligt, vad som händer sen återstår att se, vad som helst kan hända när vi är ute haha :P

Igårkväll var en riktig svulla kväll, det blev pizza, godis o chips o det fick jag sota för sen, för fy vad illa jag mådde, uäää!!

Nä dags att sätta fart nu, ha en underbar lördag i det fina vädret mina söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0