Ajaj...

Idag är ingen bra dag...
Vaknade igår o kände att jag hade ont i vänster skulderblad, tänkte inte mer på det utom att jag troligtvis sovit konstigt...
Jo tjena... Framåt kvällen på jobbet blev det bara värre o värre...
Idag, ja vad ska jag säga...
Har knappt sovit nått inatt, vaknat så fort jag vänt på mig o nu kan jag knappt röra mig...
Men envis som jag är så ringde jag o kollade om det var nått att lossa inatt o det var det inte så jag trotsar smärtan o beger mig ut på vägen iaf;)
Har ju smärtstillande med mig så hoppas det lindrar det värsta!
Skulle dock behöva nån som diskar o lagar mat åt mig idag, men det finns ju säkert ingen frivillig haha:P

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0