Där fick jag för det...

Suck, allt gick jätte smidigt o killen från sthlm kom i bra tid...
Skulle lossa mina tidningar o konstaterar att den jävla lotsen har ställt en pall på stick uppe på de pallarna jag skulle lossa, det betyder att den står på fel håll mot pallarna under så jag fick krångla utav bara helvete med två handtruckar innan jag fick ut dom, de var skit tunga..,.
Sen fick jag krångla för att få dän den översta pallen, morrade rätt ordentligt kan jag säga o svetten bara rann...
Men till slut gick det bra iaf...

Idag blir det lite tvätt o sånt kuligt;)
Regnet visar sig idag så vet inte vad jag ska göra, kanske tar en promenad sen om det lugnar sig...

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Festis

haha, det sa jag (och tänkte på vad han sagt till dig) och han sa att det var ingen bra träning alls för mig. De rörelserna man gör när man slå, den svingande rörelsen med kroppen gör att min bäcken inte stabilisera sig. Styrketräning överhuvudtaget var inte bra för mig...

2010-08-04 @ 11:55:10
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0