Hösten är här, eller?

Jisses vilken helvetes natt det var igår...
Det handlade inte om att jag hade mkt att göra, tvärtom, hade inget att lossa alls men det regnade jävlar o blåste så jag trodde jag skulle blåsa av vägen...
Sen hade jag huvudvärk o den kom verkligen för att stanna, tog två alvedon på uppvägen men det hjälpte inte o det var de sista tabletterna jag hade i jobbväskan så hemresan var en riktig mardröm...
Alla mötande bilars lampor skar in i huvudet o gjorde allt värre...
Ingen var nog gladare än jag när jag väl parkerat bilen o fick åka hem o krypa ner i sängen...
Idag blir det lugnt, skulle fått besök av Andreas, min bror, men vi tar det imon istället...
Gick in o kollade hur mkt jag skulle få i lön, gött är allt jag har att säga, det kommer bli en bra månad tack o lov trots mkt räkningar!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0