Lugn dag o nu äntligen helg...

Ja idag har det inte skenat, men det gör inget för jag var klar kl 14.45 idag o då jag inte haft nån lunch fick jag gå hem då=)
Enda molnet på himmeln idag var att volvon tvärstrejkade varje gång jag skulle starta den...
Stöldspärren har gått sönder så man får ta ur nyckeln o vända på den o funkar det inte så får man stänga av huvudströmbrytaren en stund...
EFter minst 7 såna procedurer idag så tröttnade jag o sket helt enkelt i att stänga av bilen, därför jag körde in min lunch....
Åkte o handlade så ikväll blir det chips låda, Knut kommer nog förbi tror jag...
Blir några öl med ikväll för att verkligen fira att det är helg nu;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0