Solig dag=)

Idag har det varit en lugn o skön dag på jobbet, solen har skinit o jag har mått allmänt bra, en helt skön o slapp dag...
Kom hem vid 16 o smsade Knut o bestämde att vi skulle gå Osudden rundan kl 17...
Det var varmt o det var segt som fan, märks att jag legat på slappsidan nu under sommaren men nu efteråt känner jag mig alldeles mör o go=)
Krupit ner i soffan med knäckebröd med makrill i tomatsås på o ett stort glas mjölk, det här är livet...
Önskar bara att resten av livet kunde va i fas oxå...
Just nu yr alla tankar ang mycket bara runt, runt...
Men det löser sig säkert så småningom hoppas jag...

En bra låt: James Blunt- Cry

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0